luni, 2 mai 2011

Feedback Seminar Adriana Nasturica la Botosani

Dragi prieteni , dupa cum cum bine stiti luna trecuta a avut loc in Botosani primul Seminar de Fotografie sustinut de fotograful profesionist Adrian Nasturica  http://nasturica.wordpress.com/ .
In cele 2 zile cat au tinut seminariile sau discutat multe probleme si situatii in care sunt pusi de multe ori fotografii de evenimente.



In ideea ca a fost folositor acest eveniment  rog pe cei care au fost prezenti sa ne transmita pareri, propuneri, idei.
Echipa CFBT

3 comentarii:

  1. Petrosceac Florin3 mai 2011 la 20:42

    E o mare pierdere pentru cei care s-au considerat prea atotstiutori, prea profesionisti in fotografie, si nu au participat la acest seminar. E bine de stiut ca in orice domeniu, si cu precadere in acesta, al fotografiei unde apare de la o zi la alta ceva nou, gasesti tot timpul lucruri de invatat. Ferice de cei care sunt cu adevarat fotografi: Ovidiu Onofrei, Dan Cretu, Matuca si altii, care si-au dat seama de acest lucru si au venit.Ma bucur ca am participat si ca am avut placerea sa-l cunosc pe Adrian Nasturica.
    Florin Petrosceac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Seminariile au fost super Ok. Cred ca pentru Botosani a fost ca o gura de aer: Au fost informatii care au completat informatiile despre fotografie. Sau pus cap la cap unele cunostinte pe care le aveam dispersate... si acum tind sa cred ca acolo un pic modul meu de a fotografia s-a imbunatatit. Am cunoscut un om deosebit, Adrian Nasturica, pe care as vrea sa il reintalnesc din nou, la un nou seminar in Botosani sper, daca nu voi merge la Bucuresti.
    Astept un nou seminar. Oricine ar veni se merita... ai ce invata.

    Daniel I. Gancea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ovidiu Onofrei18 mai 2011 la 03:12

    O experienta utila fara doar si poate acest seminar cu Adrian Nasturica.Am aflat pe ultima suta de metri si din pacate nu am reusit sa-mi modific programul astfel incat sa pot participa si in prima zi.E adevarat ca un seminar este prea putin pentru ca practica foto a fiecaruia dintre noi sa cunoasca imbunatatiri vizibile dar inclin sa cred ca toti cei prezenti am "furat" cate ceva din atitudinea pozitiva si sfaturile pe care Adrian Nasturica le-a impartasit pe parcursul expunerii sale.
    Apreciez initiativa lui Marius si sper sa mai organizeze astfel de intalniri aici la Botosani.

    RăspundețiȘtergere